Servis i podrška

Servisno – tehnička podrška sa kojom Vaša investicija traje duže.

Profesionalna servisna podrška Vašem poslovanju

Kompanjia Zebracon doo sa svojim višegodišnjim iskustvom u servisiranju IT industrijske opreme stoji Vam na raspolaganju kako u preventivnom tako i u incidentnom održavanju Vaše opreme. Naša iskustva bazirana su na garantnom i na vangarantnom servisu termalnih štampača različitih proizvođača, PDA uređaja, linijsko matričnih štampača i mašina za kovertiranje.

U našem servisu koristimo orginalne delove ili suplemente visokog kvaliteta, a naše stručno osoblje pobrinuće se da u što kraćem roku odgovori na Vaše zahteve.


Prednosti sistema u Zebracon-u:

  • Dijagnostifikovanje kvara u toku jednog radnog dana.
  • Servisiranje opreme u kratkom roku.
  • Veliki lager rezervnih delova za sve tipove opreme.
  • Garancija na delove i izvedene usluge.
  • Preko 15 godina servisnog iskustva.

Redovno održavanje opreme

Određena oprema, kao i Vaš automobil, zahteva redovno i preventivno održavanje. Zavisno od tipa opreme i repromaterijala koji se koriste, dinamike rada, zahtevnosti uslova i drugih karakterističnih parametara prelažemo optimalni interval u kome je preporučeno izvesti servisnu intervenciju.


Redovno održavanje podrazumeva osnovne servisne radnje: pregled, testiranje, kalibrisanje, čišćenje, setovanje radnih parametara i sl. Na taj način preventivno se deluje i predupređuje potencijali zastoj i na vreme se vrši dijagnoza stanja uređaja. Sve servisne radnje na svakom posebnom uređaju čuvaju se u servisnom kartonu.

SLA (Service Level Agreement) ugovori

SLA je ugovor o nivou pružanja podrške za uslugu i predstavlja način da se precizno i detaljno definišu sve tačke saradnje između Zebracon-a i naručioca usluge.


SLA ugovore koncipiramo tako da što bolje ispratimo i podržimo naše klijente, pa obzirom na servisno – tehnički tim koji imamo u svojoj kompaniji u mogućnosti smo da imamo fleksibilan pristup svim bitnim aspektima saradnje:

  • podrška telefonom ili online – daljinski
  • ticketing sistem prijave kvara i potvrde o prijemu
  • vreme izlaska servisera / programera na lokaciju korisnika
  • prioritetni izlasci na teren na teritoriji cele zemlje
  • vreme između dva uzastopna zastoja sistema
  • vreme potrebno za popravku sistema
  • vreme potrebno za njegovo vraćanje u produkciju
  • upgrade sistema i ažuriranje softvera
  • mogućnost obezbeđenja back-up opreme

Svi ovi unapred definisani parametri saradnje mogu se dopuniti sa specifičnim zahtevima i prilaogiti se klijentu tako da isti može biti siguran i osiguran da će nivo pružanja podrške za uslugu koja im je isporučena biti u skladu s njihovim realnim potrebama.

Treba napisati naslov

Šta servisiramo

Barkod štampače:

  • Zebra, Printronix, SATO, Citizen, Intermec, Datamax, Toshiba, TSC, Boca...
  • Servis print mehanizama, servo motora, senzora, valjaka, guide-ova, matičnih ploča, napajanja itd...

Ručne terminale:

  • Zebra/Motorola, Intermec, Datalogic, Unitech, Opticon...
  • Servis touchsreen-ova, displeja, tastatura, zaštitinih guma, gun-ova, ploča itd...

Inkjet štampače nalepnica:

  • Epson, Afinia, Vortex, Primera, Memjet print sistemi...
  • Servis print mehanizama, pumpi, ink sistema, katera, unwinder-a, čistača itd...

Linijsko-matrične štampače:

  • Printronix, Tally Genicom, IBM...
  • Servis shuttle-ova, napajanja, matične ploče, ironer-a, ribon maske, čekići itd...

Mašine za kovertiranje:

  • Hefter, Pitney Bowes, Neopost, Secap, Francotyp, Formax, Welltec...
  • Servis valjaka za uvlačenje, fingera za insertovanje, valjaka za foldovanje, četkica, sistema za vlaženje itd...